Friday, June 19, 2020

Mr Tuk Tuk IOI City Mall Putrajaya

Assalamualaikum

Sejak PKPP ni...dah bebas sket kan...so aku selalu la jugak keluar lunch dgn encik suami..sape je pun kawan aku kat ofis ni..dia je laaa kot..bhahaha..disebabkan banyak sgt SOP..kitaorg ambik keputusan cari makan kat IOI je la...sbb dkt dgn ofis aku..bkn x mo try kedai2 luar ni haa..tapi aku takut ramai..end up ko makan angin..kalau dlm IOI tu at least byk jugak ko buleh terjah kalau org ramai kat tempat ko nak makan tu kan...kali ni kiteorg try test makan kat MR TUK TUK...sbb apa..sbb adik aku kate sedak...so meh kite try...



Bila masuk kedai ni..aku tatau nak makan apa..maklum la..sbb 1st time kan..tapi bila tgk menu..perghhhh...byk jugak yg menarik..especially yg set punya laaaa...berbaloi dan padan dgn harga laa bg aku..penyudahnya kami order 👇👇👇👇👇


 Set 4
Ini set yg encik suami pilih..nasi putih dan beberapa jenis lauk antaranya green curry chicken, sotong masak apa ntah..aku dah lupa dan ada toufu telur..Harga utk satu set ni ialah RM19.80.. Set ni datang skali dgn air..air ikut hari ye...kebetulan hari kami pi tu air mango..nyummssss dapp...komen aku..portion dia mmg ok sgt laa...dgn lauk bagai...sedap pun sedappp weiii..lecen laaa kiteorg makan..bhahaha


Set 2

Yg ni set yg aku pilih...sbb aku dah pernah makan pineapple fried rice Absalute Thai..so aku nak try kat sini punya sedap x..set ni dtg dgn ayam masak pandan erk..yg bungkus dlm daun tu..aku dah lupa dah...lps tu ikan fillet tu..sweet sour kot..ada rasa manis2 dan kerabu mangga..komen aku..portion dia pun kira ok sbb dtg dgn byk side dish kan..ayam pandan dia sedakk weii..sib baik bg 2 ketul..fillet tu bg aku biasa2 je laa..mayb sbb aku bkn penggemar masakan gitu kot..kerabu mangga pun okla...mcm chicken rice shop tu...nasi dia x bleh beat Absalute Thai la...x berapa rasa pineapple sagt..huhuhu...jujur aku komen weii...tapi harga dia mmg ok sgt2 compare to Absalute Thai laa...sbb ada side dish n air skali..

Kla...setakat ni je review aku...korg bleh la try test kot kena dgn selera korang kan..kla...till next entry..tata..

No comments:

Post a Comment