Wednesday, November 17, 2010

Family...

Seronoknya menjadi kanak-kanak..yang mereka tau cuma bermainnnn..x payah pk pasal masalah..Gambar-gambar ni dirakam oleh Uncle saya yang kebetulan datang dari Terengganu..Gambar-gambar ni juga dirakamkan disekitar Putrajaya..Cantik..itu perkataan pertama yang kelaur dari mulut saya tatkala melihat gambar-gambar ni..I wish I have that SLR camera too..hubby..can i have one during my coming birthday..plishhhhhhhhh.....

Eishah..saya tatau di mana..apa pun yang pastinya gambar ini yang menjadi wallpaper komputer office saya buat masa ini..tentu cantik kalau saya besarkan gambar ni..
Eishah dan Adam..walapun jarang berjumpa..tapi mereka rapat..Adam lahir sehari lebih awal daripada Eishah..

Cheekyyyyy face..anak dara saya seorang yang pemalu..tapi banyak mulut..adam pulak..manja..saya suke dengar setiap patah perkataan yang kelaur dr mulut dia..nadanya manja..


My uncle..with his only son..wish ateh will have a new baby soon...aminnnnnnnn...

My aunty..merangkap kakak ipar..later i'll story about our KELUARGA 69..Kak tie..thanx for looking after mok and thanx for everything...

Apa pun..dalam ramai-ramai uncles n aunties that i have..Ateh is the best..sporting..caring..bla bla blaaaaa....

No comments:

Post a Comment