Monday, November 15, 2010

Busy Me..

oopppsss..keadaan saya masih terkawal..belum sampai tahap mcm ni...hahaha (sumber dr google)

Saya tahu kebelakangan ni saya jarang menulis..bukan tanak..tapi saya tak berpeluang..pendek kata x de masa nak menulis..cerita mmg banyak..sepanjang minggu ni saya sebok..sebok dengan kerja pejabat dan di rumah juga sebok..tambah sebok sebab anak-anak demam..haiihhh...weekend lepas kami hanya banyak menghabiskan masa di rumah menjaga anak2 yang demam selsema..alhamdulillah..hari ni eishah dah nampak sehat..cuma masih sama seperti yusuf..masih batuk-batuk lagi..tentang kerja pejabat..saya sgt berharap minggu ni saya dapat selesaikan semua kerja-kerja ni sebab mata saya dah naik sakit tgk buku yg bersepah di atas meja..x cukup atas meja..dalam bilik dan depan pintu pun ader..silap2 ada yg kena timpa ngan buku...opsss..terlepas sudah bercerita tentang pejabat..bab kerja pejabat mmg x boleh cerita lebih..kang ader yg menunggu masa untuk mencarass saya..opppsss..okla..ada masa saya akan buat entry lain..saya tau saya masih berhutang entry tentang AULAD GENIUS..ramai yg nak tau..insyaAllah..next entry saya akan tulis berkaitan dengan info Aulad Genius yg saya dpt baru2 ni..




1 comment:

  1. cepat la mokcik tulis pasal genius aulad tu... x sabor dah ni nak tau...

    ReplyDelete