Friday, November 5, 2010

Budak Lasak..

Lamanya x citer pasal yusuf...budak kecik ni skrg sudah panjang akal..kalau saya nak mandikan dia..dia lari keliling bilik..penat nak kejar...kalau saya marah..cepat2 dia gi kat tepi dinding..siap tutup muke lagi..takut la tu kunun..haihhh..itu belum lagi kalo bukak jer pintu rumah..laju jer dia masuk..bukak laci dan campak segala barang yg ada dalam laci...sangat suke mengemas hokeh!dan ketika itu x semena-mena saya akan bertuka menjadi TARZAN..YUSUFFF!!!NOO!!!!

Ini namanya stunt di dalam bilik tido...bertempat di atas dressing table..sambil pegang buku dia buleh lagi pk apa nak buat seterusnya..nasib baik ayah dia yang ambik gambar ni dan saya time ni tengah mandi..kalau tak sure akan dengar tarzan menjerit...

Ok..time ni buku sudah pun di baling atas lantai...agak-agak apa la yang dia nak buat lagi tu...haiihhhhhh..

Lol..nak bukak minyak gamat ka??kalau saya ada ni harus saya piat-piat telinga si yusuf nii..biasanya kalo saya piat dia akan menjerit aaa...aaaaa...jerit manja gitu..skrg ni tiap pg sebelum hantar yusuf..kalau saya ckp..yusuf..ibu hantar rumah mama zah erk?dia akan jawab..emmm..kalau saya tanya..yusuff...buat apa tuuu??dia akan jawab..haa???saya tanya lagii..dia akan jawab haaa??? jugakk..adoiiii...last2 bia la saya yg jawab sendiri soalan yang saya tanya kat dia tadi..skrg ni rasanya berat dia 10kg..makin berat sbb sumer benda dia sapu bersih..hatta batu putih dekat tanah sekangkang kera saya tu pun dia cuba gigit..sib baik tak lut...hihihih..okla..tak tau nak cerita apa lagi pasal yusuf..apa pun..tengkiu yusuf..yusuf benar-benar menghiburkan ibu walapun skali skala ibu terpaksa jadi tarzan..


No comments:

Post a Comment