Tuesday, September 20, 2011

Check up lagi..

Assalamualaikum

Bila bercerita bab nak g cek up..saya mmg la sgt pemalas..2 3 ari sblm cek up saya dah zikir malas nak gi kat encik suami..kali ni paling malas bukan apa..sbb mengenangkan sakitnye nak kena inject kancing gigi..tp bg la banyak mana alasan pun..mmg kena ngadap jugak..kul 9 saya dan encik suami hegeh2 ke azzahrah..anak-anak saya tinggalkan di rumah mak ngah dorg..senang sket..ramai la jugak org..hampir sejam setengah saya terpaksa tunggu..menunggu sambil hanya minum air kotak coklat dutch lady sekotak sgt la menyeksakan..sbbnye perut saya dah mula menyanyi dek kerana lapa..akhirnya tiba jugak giliran saya..ohh ye..memandangkan bulan ni berat naik 3.5kg..maka saya telah diarahkan utk buat mgtt test..minum air gula!yucksssssssssssssss...itu cerita sabtu akan dtg..malas nak pk..setle sembang dgn doc..doc scan plak nak tgk baby cemana progress..berat bebi dah pun 509gm..which is good..doc yg kater laa...pastu mulut saya gatai duk tanya doc gender baby..memandangkan baby sgt bizi toing sana sini..maka sedikit susah utk skodeng tuttt bebi..encik suami yg gatai mulut terus kata..Bebi boy kan doc??pastu dier terus blah duk kat kerusi..yg doc pun ngan senyum lebo mengiyakan..a'a..Bebi BOY..tu haaa bird dier..emmm...mmg betul la jangkaan saya..seawal saya mengandung 3 bulan saya dah dpt rasakan kat dalam ni boboi...skali betul..saya x kesah pun memandangkan saya dah ada sepasang anak..huhuhu...apa pun saya bersyukur dgn setiap yg Allah kurniakan..lepas setle dgn doc..pii tahan tgn utk di inject kat emergency plak..sgt la sakit..mcm lebam pulak rasa..setle sumer terus cabut rumah angah..die dah mengelabah sbb saya blom siapkan triffle dia sedangkan kul 3 dah nak open...huhuhu...tu je la citer ari sabtu..sabtu yg memenatkan sbb mlm jugak baru la kiteorg balik rumah...haihhhhhhhh lagiiiiiiiiiiiiiiiii...

No comments:

Post a Comment