Wednesday, September 14, 2011

Nite Duty

Assalamualaikum

Bosan tatau nak buat apa di MPP..saya menulis blog..dlm 1 sem..merasa la skali nite duty..ohh sgt x heaven bile terpaksa melangut di desk tanpa membuat apa-apa..tambah2 lagi malamni hujan..maka terbayang2 la tilam dan bantal yg empuk dan lembut di rumah tu..tapi saya gagahkan jugak tongkat mata ni supaya tak pejam terus...ohh..sangat menguji keimanan..lewat senja saya makan di kfc di temani oleh kak yan...mujur la kak yan ado..kalo x alamatnye mmg haku makan angin la ptg ni...huhuhuhu..tengkiu kak..lepas makan dengan nafas mencunggap terpaksa naik tangga yg tinggi depan library tu sambil dibasahi hujan..mujur la renyai2..kalo x menggigil la jawabnyer duk dlm ekon..dah lama rasanyatak entertain student directly..ari ni sedikit bz pd waktu petang sbb student baru dah masukk..masuk kul 6 tu ibarat maskot di meja..sbb x der org..yg saya perasan student skrg ni malas sket..belum cube cari dah tanye..bab spoon feed jgn kata la..dalam keadaan tgh membawak budak dlm perut n tekanan darah rendah ni..sile la jgn buat haku naik angin..dtg2 jer terus ckp nak bahan bla bla blaaa...tulun cari..hello...saya duk terpacak kat sini utk educate korg cari bahan dengan betul cemana..so plisssssssssss laaa...sbb tu la org sokmo kater org keje library ni garang..blom apa2 dah nak kena marah..masalahnye budak2 skrg mmg pemalas...sumer nak cepat tapi tanak usaha..info tu takkan dtg bergolek tanpa usaha yer adik2..ader jugak yg dah ler tanye bahan kat mana..siap nak order suruh kiter ambik pulak..hello..ingat ini kaunter MCD kaaa...main order je..haihhhhhhh..saya tau itu mmg keje saya..bab mengajar mmg x deer hal..saya dibayar gaji mmg utk bg tunjuk ajar..educate student cemana nak cari bahan dgn betul..tp sile la cube cari sendiri dulu..jangan datang je sini terus ko lambakkan kat haku ni senarai panjang berjela..haihhhhhhhhh...tegur sket kang x pasal sampai la borg komplen..yg tegur sket jer..tp yg dikomplen panjang berjela..untuk student2 yg baru masuk tu..sile la cuba dulu cari bahan sepertimana yg telah diajar..agak2 ade masalah n tetap x dpt cari..jgn segan2 bertanya..saya dulu pun mcm tu jugak..buleh kire berapa kali masuk library..bila ader assignment yg perlu gi library baru la hegeh2 masuk library..nak tanye staff library takut..so rela xplore sendiri terlebih dahulu n tanya kwn2 yg rajin g library apa yg patut..kalau dah x dpt sgt baru la tanya staff library..huhuhu..ntah la..itu pengalaman saya..pengalaman korg tatau la cemana pulak..okla..dah abis membebel..jumpe lagi di lain entry..babai

No comments:

Post a Comment