Tuesday, November 1, 2011

Contraction

Assalamualaikum

Semalam saya tak ke pejabat..semua gara-gara badan penat dan kepala binga sbb tido2 ayam..ahad malam tetiba perut sakit..pinggang pun sakit ala-ala nak period..ala-ala sakit mcm nak bersalin..kaki time tu dah mula rasa sejuk..dalam hati berdoa jgn la bebi kuar awal..sbbnye usia kandungan saya baru genap 7 bulan..lama juga saya menahan sakit..ke hulu ke hilir..nak pi klinik..saya ni jenis penakut..n dah buleh agak apa doc nak buat..penyudahnye encik suami menjadi mangsa menjadi tukang urut saya..ngaaaa...alhamdulillah..by tgh malam tu rasa sakit tu slowly ilang..tp saya tido2 ayam..2 kali terjaga dr tido..2x jugak saya mimpi saya bersalin..haiiiiihh..ngeriii...berdebar jumpa doc khamis lepas pun x ilang lg..tp alhamdulillah..semalam encik suami dah kol klinik n alhamdulillah..darah saya normal n negative for tiroid..oohh..lupe nak cerita..khamis lepas time lunch hour saya cabut pi klinik..sumer gara-gara tak tahan pening dan heart beat laju..penyudahnye doc ambik darah utk buat test tiroid..tp rasanya saya terlalu penat dan stress di pejabat..skrg ni selera makan saya pun dah menurun...kalo ikutkan mama saya..lama dah die suruh saya angkut kain baju duduk dgn die..senang dia tgk..katanya saya banyak buat keje la..byk jalan la..mcm2 lagi la..adeii..serabut...azab bulan lepas utk kejar statistik sudah lepas..azab bulan ni baru bermula hari ni..bunga-bunga stress saya dah mula nak kuar..Ya Allah..bila la sumer kije ni nak setle..saya dah x tahan..terlalu banyak mender yg nak dikejar..hopefully semuanya berjalan dgn lancar..Aminnn..

No comments:

Post a Comment