Tuesday, November 22, 2011

I'm not FAT..I'm just PREGNANT

Assalamualaikum

Alhamdulillah..usia kandungan bakal mencecah 8 bulan Jumaat ni..selera makan still sama mcm dulu..semua benda saya pulun..pagi ni..time tgh siap2 nak ke ofis tetiba rasa nak nangis..seluar maternity yg sblm ni saya pakai muat je..ari ni nak zip langsung x dapat..uwwaaaa..pening saya pk baju apa la yg nak pakai ke opis..hampir semua seluar maternity yg saya ada dah ketat..cemana ni?time YUSUF dulu elok je pakai sampai 9 bulan..penyudahnye mama saya selongkar almari dia..alhamdulillah..jumpa jugak selai jubah yg muat utk saya..tp rasanya masuk 9 bulan nanti konfem sangkut kat perut..esok x tau la nak pakai baju apa pulak..nak beli rasa sayang pulak sbb tinggal lg sebulan je pun..mama saya sibuk duk pot pet pot pet membebel..saya ni makan sedap la..makan ais byk la..adoiilaaa..tp rasanya bdn saya x naik pun..yg naik cuma perut n muka saja..x per la..weekend ni saya bakal mengadap doc Fatimah di Annur..dengaar je la apa yg doc nak ckp..harap2 semuanya ok..aminnnn...

See..i told u..i'm not FAT..i'm just PREGNANT


No comments:

Post a Comment