Wednesday, November 6, 2013

Lunch @ Restoran Tapak Sulaiman a.k.a Restoran Bunian

Assalamualaikum

Smlm saya EL..dah elok sarung baju keje..tp bila tgk yusuf still takmo makan minum..kepala otak dah terbayang...gamaknye jap2 lagi aku duk.spital la ni teman anak masuk air sebotol dua..pagi tu gigih la sms teman sepejabat dan bos..bos sure bengang..ko asyik la nak EL...nak buat cemana..dlm.idup saya anakla no 1..keje saya tak tahu dah duduk no brapa..sambil jaga anak sambil qada' tido..ya ampunn...penat sgt2...sampai la tetibe encik suami gerakkan saya..bunian jom..kata encik suami..aku jawab?ayg?ko kalo dah mamai..laki.ko ckp restoran bunian yg ko dengar BONIA..ape punye vangangs la...ngekkk...dasar kaki sopinkkkkkkk...dalam.mamai gagahkan diri sarung tudung..basuh muke sudah..takyah tepek bedakk...muke mmg dah cantik..erkk..

Nak makan sini korg kena kol awal2...menu dia hari2 lain..encik suami kate arini menunye udang,ayam.kampung n terung..layan gambo sudah..sila abaikan muke selenge saya..dan mintak ampun..saya tatau cemana nak edit kalo pos gune nset...konon nak jd blogger tegar..nk edit post gune handphone pun ko x pandai..ngeeekk..mujur la encik  suami beli nset cap ayam je utk ko...kakakaka..

RESTORAN TAPAK SULAIMAN @ RESTORAN BUNIAN
0173812246 

Menu Restoran Tapak Sulaiman

Isnin- Gulai ketam, ikan kicap, ayam goreng dan sayur
Selasa- Gulai udang galah,sambal ayam, ikan goreng dan sayur
Rabu- Gulai ayam kampung, sambal udang, sambal terung, ikan masin goreng
Jumaat- BEBAS utk tetapkan menu.

 


No comments:

Post a Comment