Thursday, October 10, 2019

CHIZU Molasses Fresh Milk x Cheese Pudding x Burnt Cheese

Assalamualaikum

Sblm ni asik la duk denga kakak aku nge anak sedara aku ckp yg ni lagi sedak compare to yg lenlain...setakat ni yg aku pernah rasa boba TEALIVE, GONGCHA, KOI..latest...yg ni laa...kakak aku kata sedap..so..moh le kita try..


Ni kiosk di IOI Mall Putrajaya.. 


Ni antara menu dia la..ko toksah laa tanya aku apa paling sedap...sbb aku bab BOBA ni mmg aku buta kayu sket...ni pun kakak aku yg order...aku tukang minum je...bhahahaha


Paling penting..sblm nak try test tuu..sila tgk..halalan toyyiban ke idok..HALAL ye...


CHIZU molasses fresh milk x cheese pudding x burnt cheese...uisshhhh..panjang benauu namanya..berbelit lidah aku nak menyebutnya weii...kakak aku kata ada burnt cheese..tu yg buat sedap lemak berkrim kot..


Gambar kiri tu..sblm aku kacau rata le...ehh..betul ke ayat aku ni...yg kanan tu setelah aku kacau rata segala mender yg ada dalam tu..komen aku??SEDAK...sbb apa??sbb mmg lain la rasa dia..rasa lemak2 berkrim..mayb sbb ada cheese kan..pastu rasa manis2 mcm caramel yg x hancur tu..mayb cheese puding tu laa kot..cuma boba dia kenyal sket..lenguh pulak aku nak ngunyah..tp sedak laa..cuma ko x buleh minum byk2..akan mengundang pening kepala..bhahaha..harga?harga rasa mcm nak tercekik bijik duyan sket la..segelas beso tu rege dia RM15 hengget..tu je la kot komen aku..kla...till next entry..babaiii

No comments:

Post a Comment