Monday, October 21, 2019

Gong cha Brown Sugar Fresh Milk With Pearl

Assalamualaikum

Dekat Bandar Baru Bangi dah bukak satu kiosk Gongcha..dekat palm station Shell..so ramai la org Bango kerumun nak try test kan..termasuklaa aku..tapi aku x de la beratur panjang ke apa..sbb aku pi time org kerja..kebetulan aku off kan..so selamat la dari nampak mcm org batak kan..Aku bab boba mmg tak berapa reti nak order apa...so bab order aku serah kat kakak aku..so dia order Brown Sugar Fresh Milk With Pearl.. 


Brown Sugar Fresh Milk With Pearl

Okla..gelas besar kan..tak mcm KOI..harga satu gelas tak silap aku dlm RM9+..ni rupa paras sebelum aku goncang-goncang ye..




Tada...setelah digoncang..boba dia okla...lembut...air dia pun takda la rasa mcm susu semata..sbb dah dicampur dengan brown sugar tu kan..manis pun just nice..tak over maniss..tapi bg aku..beshe beshe je laa...mcm Chizu tu rasa la kelainan dia sbb ada puding cheese tu kan..tu je laa kot komen aku..lain org lain selera dia ye...kot korg tak test lagi..bleh la try...oklaaaa....klaaa...till next entry...tata..

No comments:

Post a Comment