Thursday, January 23, 2020

Teppanyaki Malaysia

Assalamualaikum

 outlet_mines

Teppanyaki Malaysia

Aku tak pernah makan teppanyaki. Ni 1st time aku order from grabfood sbb kakak aku kata sedap..kalau korang tanya aku..utk 1st timer mcm aku ni..boleh la..beshe beshe mcm makan nasi..cuma harga yahudi sket la..


Aku order set beef..satu set dlm rm30 skali package dgn air..


Mcm ni la rupa paras dalam kotak tu..ada nasi putih..bagi aku portion nasi dia besar..lepas tu ada beef dan mcm yg korang boleh tgk..apa lagi kalau bukan encik taugeh..sayur dia mmg byk giller..eh lupa.ada agar agar jelly 2 ketul dan 2 keping..aku tatau apa benda..mula-mula ku sangkakan telur dadar..skali bukan daaaaa..huhuhu


 Kalau korang tanya aku..lepas ni nak order lagi x...definitely nak laa..tapi nak try ayam pulak ke...or benda lain laa..beef ok je..tapi mcm aku kata la..nak try rasa yg lain pulak..huhuhu...lupa nak kabo..dorg ada kasi sos..satu kicap..satu lagi sos yg nak kata pedas..x pedas pun..buleh la ko celup2 dgn daging tu ye..satu lagi...ko jgn expect la ada sup ke hapa..mmgg kering cenggitu..bhahaha..klaa..till next entry...tata..

No comments:

Post a Comment