Tuesday, December 31, 2019

Roti Kaya Junus

Assalamualaikum

Ada tak dikalangan korang yg suka makan roti kaya..tambah lagi yg pakai roti benggali tu..haa..boleh la geng dgn aku...dkt Pasar Tani Seri Serdang ni ada satu van yg jual roti kaya pakai roti benggali ni..x caye? sila tgk gambar bawah..kalau x caya jugak lagi..korang buleh klik link Fb aku tepek tu..

 Image may contain: food and text

 
A story of a very few good men whose enjoying all they have while pursuing all they want. Have you got yourself a Roti Kaya Junus just yet?


Tadaaa...x yah susah-susah pacak tiang bukak geraiii bosskurrrrrrr....pakai van sudahhhhhh...open bonet kekdahnye..bhahaha..


Roti kelapa ada..kacang ada..kaya ada...pilih pilih..yg mana satu idaman kalbu..


Nampak tu..segala jenis roti ada..ko kabo je ko nak apa...dia sapu depan2 idung jam tu jugakkkkkk...huhuhu..
 
Butter based bread (Oblong Size) with Kaya flavour inside! 
Price:- 1 Biji: RM2.
 
Pure White Bread & Brown Sugar Bread with Kaya flavor inside! 
Price:- With Kaya: RM7 Without Kaya: RM6


 
 Butter based bread (Bun Size) with Red Bean (Kacang Merah) flavour inside! 
Price:- 1 Biji: RM2. 3 Biji: RM6

Komen aku?sedapp dan lembuiiitttt...sila laa try ye..kalau nak try butter kaya roti benggali tu ko kena mai cepat sket..time aku pi ari tu dah sold out..so aku ambik yg beshe2 je laa...kla..till next entry...tata..

No comments:

Post a Comment