Saturday, March 6, 2010

Breakfast @ McD Bangi

Hujung minggu saya hanyalah untuk anak-anak..masa ni la nak layan dan main puas-puas dengan anak-anak..slalunya..suami hanya akan mengikut saja kehendak eishah..mana tak nye..suruh dier mandi pun dia boleh tanya..kita nak gi mana ayah?lgpun anak dara saya sorang tu dah pandai minta nak pi alamanda la..tesco la..jusco la..mcm-mcm lagi laaa...adoiii..tp lately ni mmg anak-anak terpaksa ikut kami ke hulu ke hilir..sejak kedai mak saya nak buka ni..kami sibuk sket..sibuk mencari dan mengurus brg2 yg nak diletakkan di kedai..

Yusuf @ McD Bangi..Celik mata suami dah suruh siapkan anak-anak..nak bawak g sarapan kat McD katanya..Anak saya eishah punya la seronok..dalam kereta dia dah bising duk nyanyi-nyanyi..

Tengok la anak saya eishah..tersenyum puas...dapat jalan-jalan di pagi hari sambil makan..sebelum ni kalau bawak dia gi makan..ibu dan ayah yg akan pesankan makanan utk dia...tak payah susah-susah tanya dia nak apa..skrg dah x boleh buat camtu..sblm order kena tanya dia nak mkn apa..dah pandai mintak nak makan burger dan air milo..apa pun saya sgt puas ati tgk dia bersungguh-sungguh makan selepas 8 hari x makan..alhamdulillahhhhh...



No comments:

Post a Comment