Thursday, March 4, 2010

Jalan-jalan @ Bukit Bintang..

Gambar-gambar ni semuanya di ambil pd malam Chinese New Year..sblm ni..saya dan suami x pernah keluar umah pd waktu malam hari..yer la...payah nak keluar malam2 bila ada anak kecil..hubby pernah jugak request..nak merasa ronda kuala lumpur malam2...especially time cuti umum..kebetulan Chinese New Year kali ni..cutinya panjang..tentu ramai yg pulang ke kampung dan yg pastinya jalan pasti lengang..Disebabkan tu la kami sepakat nak keluar ronda2 Kuala Lumpur mlm tu..kami gerak dr rumah sebelum maghrib dan terus menuju ke Bukit Bintang..Alhamdullilah..perjalanan sgt lancar..Sampai di sana..kami menunaikan solat maghrib dulu..


Anak saya eishah..waktu ni kami sedang menunggu giliran suami untuk bersolat..bila ada anak kecil mcm ni..terpaksa la bergilir-gilir menjaga anak..

Wajah yusuf..mungking mengantuk..sbb slalunya pukul 8 yusuf dah tidoo..


Keadaan di depan Lot 10..ramai nye la org..ingatkan kami je yg jakun keluar malam..rupenya ramai lagi yg sekapal dengan kami..hihihi


Bergambar bersama anak-anak..pakaian pun sempoi jer..pakai selipar jepun saje...time ni kami tgh tunggu adik ipar...dia pun join skali..

Jeng jeng jeng...dorang sudah sampai..ni la dia adik ipar saya yg sgt sporting..bab jalan-jalan n makan-makan mmg satu kepala..


Bergamba lg..kali ni hubby interframe skali..

Permandangan di depan Pavillion


Wajah ceria anak-anak..

Bergambar di dalam Pavillion..tgk la tu..eishah dan haziq senyum sampai ke telinga..


Bergamba lagi...

Kami

Izami, kamilah n haziq..

Eishah n haziq

Kamilah, saya dan anak-anak..

Saya dan kamilah


Saya dan yusuf @ Coffee Bean Pavillion

Anak saya..Yusuf Rif'at

Permandangan waktu malam di Kuala Lumpur..




No comments:

Post a Comment