Tuesday, March 2, 2010

Day 4 @ Hospital- 23 Feb 2010

Inilah wajah anak saya Yusuf Rif'at ketika hari ke 4 berada di hospital..setelah 3 hari bertarung dengan demam yg tak kebah2..akhirnya setelah ditukar antibiotik yg baru..demam anak saya telah pun menunjuk kan perubahan..


Hari ini dia sudah boleh tersenyum biler mendengar namanya dipanggil..dia sudah mula memberi respond apabila kamera dihalakan ke arahnya..

Dia mula mengejar apabila melihat lensa di arahkan ke arahnye..saya sgt bersyukur kerana hari ni anak saya dah mula cergas seperti sediakala..


Wajah ceria Yusuf Rif'at setelah 4 hari berada di ward di Hospital Azzahrah..pd waktu ini saya sangkakan kami dpt pulang ke rumah kerana yusuf nampak lebih sehat hari ni berbanding dari hari-hari sebelum ni..atas nasihat doc..kami terpaksa bermalam satu mlm lg di hospital..

Senyuman Yusuf tatkala lensa kamera dihalakan ke arahnya..

Sudah mula membebel seperti sebelum ni..




1 comment:

  1. ala shian budak bucuk ni.. moga cepat recover ye.. jgn kasi ibu ayah risau okeh..

    ReplyDelete