Wednesday, March 3, 2010

Sutra Naqiyyah..

Ada benda yg saya ingin kongsikan di sini..insyaAllah..dalam masa terdekat ni..butik kain sutra ibu saya akan dibuka..mlm td jenuh kami beramai-ramai ke kedai untuk punggah segala kain..rasanya mlm ni sambung punggah kain lg..lately ni saya selalu tido lewat..tolong mama tag harga kain..ambik gamba kain untuk dijual secara online dan sebagainya..kepada peminat kain sutra, songket, batik dan tudung..boleh la jengah2 kedai online ibu saya di http://www.sutra-naqiyyah.com/ Setakat ni baru 2 jenis kain sutera yg sempat saya uploadkan gambar..selebihnya masih lg dalam proses..kalau ada yg berkenan di hati..boleh la sms atau email saya seperti mana yg tertulis dlm kedai online ibu saya..Nak terus ke kedai pun boleh jugak...cuma saya lupa alamat kedai ibu saya..Kalau yg tinggal di Bandar Baru Bangi..mungkin tau kot kat mana lokasi kedai ibu saya..dekat seksyen 9..bersebelahan dengan butik hajaba..emm...nanti saya akan update lg sekiranya kedai ibu saya dibuka secara rasmi..


No comments:

Post a Comment