Thursday, September 30, 2010

Jamuan Raya

Ini cerita jamuan hari raya di pejabat saya pada jumaat lepas..yer yer yer!!saya tahu saya jarang bercerita pasal kerja dan apa yang berlaku di pejabat..x kira la event ker apa ka..pendek kata kalau boleh saya tanak bercerita langsung..tapinya pasal jamuan raya biarlah menjadi kenangan saya di sini..layan gambar jer la..tanak cakap panjang..


Geng bas skolah saya..ini jer pun yang ado..lagi kak yan tatau menyorok di mana..dan kak timah rasanya masih cuti bersalin..jangan tertipu..walaupun saya nampak tinggi dan dorang sumer nampak rendang..sebenarnya saya pakai high heels..sebab tu la ketinggian saya sudah mengatasi kerendangan dorang sumer..hahaha

Ni pulak gambar merapu meraban..syok sendiri kat gerai yang dah pun menang anugerah gerai paling cantik vouge da vasssstttt gituuu

Ini pulak gerai kami..walapun x menang..tapi sumer orang kenal gara-gara kapal en saiful tu haaaa...haiiih...jgn tatau..pashmina saya siap bertukar jd alas meja..pasrah jer la weiiiiiii...

Ni menu gerai kami padi hari tu..antaranya..dadih super yummyyyy delicious..dibuat oleh isteri en hamdan..saya pelik..pasai dadih en hamdan ni sedap sehingga menjilat mangkuk kecik tu sedangkan yang saya buat..sangat la x sedap..kenan menuntut ni..

Ini pulak pulak kuih last minit order yang dibuat oleh adik kak shida..kek batik n cream puff request by kiteorg punyer boss..yg ni..start dari saya kuarkan dari kotak orang lain dan juling bijik mata n meleleh air liur..hahaha

Kuih tako...ada cerita lawak disebalik kuih tako ni..biarlah menjadi rahsia saya, bos dan kak shida..muehahahah...apa pun..ni la kuih tako paling merbeles yg penah saya makan..rasanya mcm mau order lagi sajer..

No comments:

Post a Comment