Wednesday, September 22, 2010

Swimming..

Hari ahad lepas..kami banyak berehat di rumah..bukan rumah sendiri..tetapi rumah mama..kebetulan kedai mama pun masih belum beroperasi..nak berehat panjang katanya..hari itu saya penuhi dengan meng 'survey' kerusi meja untuk kelas quran suami..lepas dah tak tahu nak buat apa..muncul pula idea nak bawa anak-anak gi swimming kat pool apartment mak long nyer..disebabkan mak long pun sebok beraya..dlm pukul 6.30 baru dapat mandi pool..

Yusuf..pertama kali mandi pool..sebelum ni mandi pool kecik depan umah jer..kali ni dpt mandi kat sini..si yusuf nampak sgt teruja..dan kalau korang nak tau..dia siap menangis bagai time saya dan suami keluarkan dia dari pool..haiiihhh..habis satu Intana Ria tu dengar suara dia menangis di magrib hari..hahahaa

Ayah..eishah..yusuf..dania dan mak long..rupanya si dania pun baru 1st time turun..patut ler masing-masing mcm jakun..abis basah lencun saya dan suami..mak long pun sama..basah jugakkkk..

Tengokla si eishah..pakai seluar jer..itu pun seluar dania..si yusuf rembat romper dania..dania sorang jer pakai proper swimming suit..saya mmg x pernah terpikir nak belikan anak-anak swimming suit..tapi disebabkan lepas ni kami bercadang nak bawak anak-anak pi swimming lagi..semalam saya telah pun menghanguskan duit saya untuk membeli 2 pasang swimming suit..satu utk eishah dan satu utk yusuf..InsyaAllah hari ni sampai..saya beli online smlm...huhuhu..kla..till next entry..









No comments:

Post a Comment