Thursday, March 29, 2018

Mee Udang Kak Rose Melaka

Assalamualaikum

Lepas dari check out haunted hotel kat Melaka tu..kitaorg singgah sini dulu..on the way nak ke hotel td kiteorg ada nampak kedai ni...encik suami terliur dan sibuk ajak singgah rasa kat sini..mohla kita makan sini walaupun aku gelabah ayam sbb time call Amverton Hotel tadi dia kata x bleh book..1st come 1st served..harap-harap ada la rezeki anak-anak ye..


Bussines hour : 4.30pm - 1am (Khamis cuti)
Contact no : 0107137989
Location : Batu 5 3/4 Bukit Rambai, Melaka.


dah nama pun mee udang kan...order la mee udang...komen aku...okla...sama mcm mee udang yg lain..tp udang dia fresh and beso-beso...aku tatau la setara mana sedapnya mee udang ni sbb aku bukanla penggemar mee udang sgt kan..tp oklaaaa...buleh laa kalo korg nak try...makanan lain pun ada jugak..tp aku dah lupa and x fokus makan mana sebab masih scary dengan haunted hotel td..huhuhu..kla..till next entry...tata...

No comments:

Post a Comment