Thursday, October 4, 2018

Restoran Jepun Miyagi, Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum

Aku just nak share satu restoran makanan Jepun yg aku pernah pii..g pun dgn kakak aku..sbb dia reti la nak order apa..aku mmg x reti sbb x penah try makanan Jepun..budu aku tau le..kat bawah ni aku ada share kan skali alamat kedai dan no phone..korg google je la kalau nak tau menu apa lagi yg ada kat sini ye...jom tgk kiteorg order apa...aku skalikan harga supaya senang korg nak bajet..




Restoren Jepun Miyagi

No 2A, Jalan Medan PBI, Seksyen 9, Bandar Baru Bangi, 43650 Selangor.
03-89274246


                                                                        Chawan Mushi



Green tea..korg pun tau kan green tea cemana rasa dia..


Unagi maki (rm8.48)


Sashimi yakiniku set (rm54.54)..haa..yg ni kakak aku order...x silap ni set daging..nge supp..


tempura set (rm33.39)..yg ni aku yg order..ni je kot yg aku bleh telan...ala2 macam celop tepung kat cameron highlands..wakakakka


Nigiri sushi set (rm45.63)

Komen aku...dia punya tempura set sedap...chawan mushi sedap...yg set nasi dgn daging tu pun sedap..bg aku portion dia byk jugak laa..ko jgn tanya aku sushi ok x sbb aku x makan..tapi budak semua ckp sushi sedap...apa lagi..kot korg suka makan makanan Jepun..sila laa g sini ye..suasana dlm kedai pun tenang..makanan pun sedapppppp..kla..till next entry...daaaa

No comments:

Post a Comment