Friday, December 27, 2019

Road To Hong Kong Part 3

Assalamualaikum

Booking tix dah setle..Hotel Disney pun dah..Apartment masih survey lagi...apartment aku cite dlm next entry...nak cari apartment pun aku pening jugak..sbb korang kena tau..apartment n hotel di Hong Kong sangat la kecik, sempit dan mahal x padan dgn harga..yg tu aku story next entry ye..sabooo....next...prepare iterinary..aku x berapa mahir tgk map Hong Kong...kakak aku pun sama..so kami lebih kepada buat listing tempat mana nak gi..baru buat listing ye..5 hari 4 malam mmg x sempat la ko nak cover semua tempat..dah buat list..ko akan sort n pilih..yg ni tugas abg ipar aku..dia akan tgk map..dekat tempat yg kiteorg list tu..apa lagi yg ada kat situ...kira mcm skali harung jalan and x de la patah balik patah balik...so the output...mcm yg korang dpt tgk kat bawah ni la ye...abg ipar aku pakai apps..mmg detail.siap ada map bagai...utk offline and online...

5 Days 4 Nights Hong Kong Trip ( 3 - 7 December 2019)


Day 1


Day 2

Day 3


 Day 4


Day 5

Nanti aku akan cerita details dr day 1 sampai day 5 ye...itu next entry..ni aku baru nak cite kat korg apa yg aku buat sebelum g trip ni...kla..till next entry..

Ps: Itinerary dah berubah..nanti aku update yg latest skali dgn gambar tempat2 yg kiteorg dah melawat..

No comments:

Post a Comment