Monday, December 30, 2019

Road To Hong Kong Part 4

Assalamualaikum

Aku paling serabut skali part cari apartment..kiteorg gi Hong Kong 2 buah family...so total..6 adult and 5 kids + 1 infant..so total campur conek kecit tu ialah 12 org..banyak aparment yg kiteorg skodeng..antaranya ialah..


RM2263/3 night

Apartment mula-mula yg abg ipar aku suggest..memula aku bukak gambo aku mcm 😮😮😮😮😮😮😮😮😮 3 bilik tidur dan 3 bilik air...ada dapur..x de hall..maksudnye...ada satu bilik yg beso..yg dekat dlm bilik tu ada dapur dan bilik air..so korang buleh bayangkan ye..aku baca komen...bilik mandi tu glass door kan...dia tepek pakai kertas je takmo kasi nampak kat dlm 😜😜😜😜😜😝😝😝😝😝itu ok lagi..yg merisaukan aku ialah..host dia ni suka suka ati je kansel..aku tgk dekat review..ade yg 4 ari sblm sampai sana..dia pi kansel..haihh..cuak aku...x bleh jd nii...


 Rick's Apartment
514-516 Nathan Road Kam Wah House, 香港, Mongkok 00852, Hong Kong

Disebabkan cuak dengan host apartment kat atas tu..aku decide cari apartment lain sekitar tu jugak..ko bayangkan...apartment atas tu murah yooo...apartment lain semua bapak mahal...3 malam mmg sampai RM3k+ 😭😭😭😭😭😭😭..tapi tu la..aku x mo tanggung risiko...makanya kami telah memilih apartment abg rick.. 😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚berapa harga utk 3 malam??harganya ialah RM3438.38 for 3 night..bertabahlaa ye...masa aku tunjuk kat budak2 aku nak booked apartment murrrah tu...semua menjerit....maklang....jgn booking apartment buruk tuuuuuu...bhahahahaa 😛😛😛😛😛😛😛

Habis sudah cerita pasal booking apartment..lepas ni aku share dekat korang part beli ticket-ticket sepanjang kat sana pulak ye...till next entry..babaii..

No comments:

Post a Comment