Tuesday, June 8, 2010

Selamat Hari Lahir Sayang..

Yusuf Rif'at

Selamat Ulangtahun yang pertama sayang..Hari ini genap setahun usia anak saya..Seingat saya..pd tarikhyang sama..saya sedang bertarung dengan sakit melahirkannya..sedar tak sedar kini anak saya sudah pun besar..dah pandai jalan..dah pandai bercakap..Sungguh! Saya benar-benar rindukan Yusuf yang masih bayi..rindu bau baby..kenapa kejap sangat yusuf membesar?Ibu rindu yusuf yang dulu..comel..manja..Apa pun saya bersyukur anak saya membesar dengan sihat..walaupun kadangkala saya terlepas peluang untuk melihat langkah pertamanya..pertama kali dia meniarap dan pertama kali dia merangkak..Apa pun..andai suatu hari nanti Yusuf sudah besar..dan berkesempatan membaca blog ibu..Ibu nak yusuf tau..Ibu terlalu sayangkan Yusuf dan Kak Long Eishah..Yusuf tetap baby ibu walapun sekarang ni Yusuf sudah pun berumur setahun..Harapan ibu..moga Yusuf menjadi anak yang soleh dan berjaya di dunia dan akhirat..amin...
Sayang Selalu,
(IBU)

1 comment:

  1. happy bufday yusuf... wahh... dah besar ek dia... semoga yusuf membesar sebagai anak yg berjaya dunia dan akhirat...

    ReplyDelete