Wednesday, June 16, 2010

We are 5 Years Old..

Alhamdulillah..Syukur ku padamu Tuhan..Hari ini genap 5 tahun usia perkahwinan kami..Alhamdulillah ikatan kasih sayang antara kami terus kukuh sehingga ke hari ini..Bermula dengan cinta cyber..akhirnya kami mengikat tali pertunangan hampir setahun setengah..Tanggal 16 june 2005 kami diijabkabulkan dan kehidupan kami berdua diserikan lagi dengan kelahiran cahayamata pertama yang kami namakan A'eishah Naqiyyah..

Puteri kesayangan..A'eishah Naqiyyah
tahun berikutnya saya disahkan mengandung tapi keguguran tatkala usia kandungan 3 bulan.... dan tahun berikutnya..lahirlah cahayamata kedua kami yang kami namakan Yusuf Rif'at..

Putera Kesayangan..Yusuf Rif'at..


Alhamdulillah..saya bersyukur dengan perjalanan hidup saya yang telah Tuhan tetapkan ini..Walapun kadangkala penuh onak dan duri..apa pun..yang pastinya saya dan suami mampu bertahan dan berjaya melaluinya bersama..Buat suamiku Ahmad Marzuki..Selamat Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke-5 Sayang..Terima Kasih untuk segalanya dan Terima Kasih kerana menjadi seorang suami, ayah dan sahabat yang baik sepanjang 5 tahun perkahwinan kita..Semoga ikatan kasih sayang antara kita akan kekal sehingga akhir hayat..aminn...




No comments:

Post a Comment