Thursday, August 29, 2019

Ayam goreng 3x pedas mcdonald

Assalamualaikum

Sana sini orang duk bercakap pasal ayam goreng mcdonald 3x pedas ni...mcm biasa..anak aku pun mula la zikir kat telinga aku ni hari-hari..ibu nak ayam goreng pedas giller mekdi..hari-hari zikir yg sama...kebetulan encik suami free..ajak aku lunch date..sebelum anak-anak try...kita kasi try dulu..kot la betul pedas namatteyy kan...kalo betul pedas namattey...takyah le beli utk budak-budak jawabnya..


Tadaaaa.....ni kali kedua beli ayam 3x pedas lepas 1st trial dgn encik suami hari tu...sbb budak-budak nak jugak rasa..so kita tunaikan laa hajat mereka ye..komen aku?kalo yg dah biasa makan pedas..pedas 3x ni celah gigi dorg je laa...kalo tanya aku..mmg pedas...kulit dia tu yg pedas...memula makan mmg tak rasa sgt...tp slowly rasa pedas tu dtg..pijar bibir ni haaa....effect selepas 2 3 jam makan..ko rasa mcm berapi je perut ko..aku lagi prefer yg biasa laa....yg ni kalo org gastrik makan..mmg cari penyakit namanya..lagi satu masa makan..sila la standby air kat sebelah..kot tersedak..bleh membawa maut..bhahahaa...kla...till next entry..tata..

No comments:

Post a Comment