Monday, January 24, 2022

Hernan durian

 Assalamualaikum

Masa PKP ari tu kan tgh sakan musim buah..durian laa apa laa kan....hangin je aku tgk member2 duk post durian kat wall masing-masing...aku ni x penah laa order durian dlm bekas...slalu kalo beli pun yg sebijik-sebijik tu haa..tp sbb PKP kan..gigih laa aku google...skali terjumpa..

👇

👇

👇





Aku order musang king satu bekas and durian D24 kot sebekas..ehh btol ke..aku ni bukan reti sgt bab durian ni..reti makan je..hahaha..harga dia aku dah lupa...sbb masa aku beli tu tgh promo...korang nak beli korg bleh tgk web..mana tau kot dia buat promo...tp ko order ari ni...esok dia anto..gitu kekdah dia...tp mmg puas ati la sbb buah dia freshh dan isi semua sedapppp..huhuhuhu..sila laa try ye....kla..till next entry...tata..

No comments:

Post a Comment