Monday, January 31, 2022

The Empire Hotel & Country Club, Brunei

 Assalamualaikum

Masa encik suami kerja di Brunei, encik suami pernah bawak aku pi hotel ni..MasyaAllah....cantik sgt2 hotel ni..dan tersangat laaa luas...sori sbb ni je gambar yang aku boleh tepek sini..sbb yg lain semua gambar berdua dgn encik suami..hahahahaa..komen aku...kalao korg pi Brunei..sila laa try test cek in sini..jgn tanya aku price dia berapa..sbb aku mmg tatau..tau-tau je dah sampai..oohh lagi satu lupa nak bgtau..kiaorg ada amik buffet dinner dekat hotel ni skali..food sgt sedap dan byk pilihan..dekat Malaysia ni aku tgk ada satu hotel yg ala-ala Empire hotel ni..hotel tu dekat Mines..Philea apa ntah nama dia..sbb dia pun ada buat ala-ala pantai dalam kawasan hotel..cuma Empire Hotel ni lagi lawa laaa dan tersangat laaa besar kawasan dia sampai ko penat berjalan dan gambar yg kau ambik pun sedar-sedar dah ribu riban...jom cuci mata tgk gambo hotel ni..





































No comments:

Post a Comment