Monday, January 3, 2022

Warung Santai Kak Ida's Kitchen

 Assalamualaikum

Aku pun dah lupa aku pi sini bila...rasanya awal tahun kot..kebetulan encik suami business trip ke Melaka...so aku temankan laa dia..boleh jugak jalan-jalan cari makan...kami pi balik hari je sbb kebetulan time tu public holiday Selangor...huhuhu..memandangkan gerak awal dan belum breakfast...so pagi tu kita breakfast di Melaka..warung yg menjadi pilihan kami ialah.....

👇

👇

👇



Warung Santai Kak Ida's Kitchen
No 9077 batu 19 kampung durian daun masjid tanah, Kampung durian daun, 78300 Alor Gajah, Melaka
011-23349799


haaa..ko tgk...mcm2 lauk ada...masa ni pagi lagi ye..tapi idok le pagi buta...kikiki...terliur aku tgk lauk byk2 gini...encik suami siap tapau utk lunchh..






Dah nama pun breakfast kan...so ini laa menu pilihan hati kitaorg...kacang phol...sedappp weiiiii..dah makan sini baru laaa aku tau yg gerai ni antara yg viral jugak dekat Melaka tu...mujur masa pi tu takde la bersesak mana kan..kot korg pi Melaka..bleh la singgah sini pekena apa patut...kla...till next entry...tata..

No comments:

Post a Comment