Monday, January 10, 2022

Mokti's Ais krim gula apong

 Assalamualaikum

Dah lama aku nampak kedai aiskrim ni..dekat je pun dgn kedai mak aku tu..tp x pernah plak aku singgah sini sbb sejak dah pindah aku jarang turun Bangi..dah alang-alang pi rumah mak aku..aku pun apa lagi..order laa thru foodpanda..

Mokti's Bangi

5, Jalan Medan PB 3A, Seksyen 9, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor

013-9144323

Babybob

Aku order...Babybob...huhuhu...kalau tgk dr segi rupa...lebih kurang mcm bubblebee yg shuib jual tu..ada bobba yg kecit2 tu..pastu ada letak gula melaka...cornflakes..


Kita beli dua je laa ye..kang berebut pulak...nak beli satu sorg takut kang tak habis pulak..

 

Harga satu Babybob ni rm13...aku tak sure harga dekat kedai sama nge foodpanda ke tak..yg tu korg kena cek sendiri..

 

Komen aku..aku rasa Mokti's ni lagi sedap compare to Bubblebees tu...yg Shuib jual tu mcm manis sgt...yg ni mcm ok...ada rasa ala-ala cendol..huhuhu..yg aku order ni small size je..rasanya kalau order besar mau laa x abis sbb muak..so kalau korg nak try better try yg small size la...tgk kena ke tak dgn selera korg...huhuhu..kla...till next entry...tata..


No comments:

Post a Comment