Tuesday, January 11, 2022

Wedding photoshoot @ D'renjis Seri Pengantin Bangi

 Assalamualaikum

Aku dah lama plan nak wedding photoshoot dikelilingi anak-anak..plan dah lama tapi asik la x jadi...penyudahnya hujung tahun ari tu menjadi jugak...bridal boutique mana yg jadi pilihan kami?kami pilih butik D 'renjis Seri Pengantin yang terletak di Seksyen 4 tambahan Bandar Baru Bangi.


 

 D'renjis Seri Pengantin

15 & 15A, Jalan 4/11a, Seksyen 4 Tambahan Bandar Baru Bangi, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor

013-3604350

Salah satu gambar yang diambil masa photoshoot hari tu..selebihnya biarlah aku simpan utk simpanan peribadi..aku sgt2 rekemen butik ni dekat korg especially yg nak kawin ke nak tunang ke..korg boleh call utk buat appointment..baju2 dia cantik2 dan design terkini...pelamin pun cantik...korg bleh terjah ig dorg utk tgk koleksi pelamin yg dorg buat..konfem korg puas ati..cameraman pun terbaik...professional sgt...korg tgk je laa hasil gambar aku tu cemana..eh lupa pulak nak bgtau..yg dah kawin tp teringin nak photoshoot mcm aku ni pun boleh...korg contact je butik ni..nanti dorg akan arrange kan semua...klaaa...till next entry..tata




No comments:

Post a Comment