Monday, January 17, 2022

Little White Cafe

 Assalamualaikum

Baru-baru ni anak dara sibuklaa duk zikir nak outing dengan member-member...aku bab outing nge kawan ni aku malas sket nak kasi..satg ye naik lemak asik nak outing...so aku ckp dia..pilih je satu kedai dekat Bangi n nanti aku anto dia situ..ko ngopi laa sampai lebam..Atas cadangan encik suami..makanya anak dara pi cafe di bawah...

👇

👇

👇

Little White Cafe

13-G-1, Jalan Medan Pusat Bandar 4A, Seksyen 9, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor

03-82115369


Aku suka je suasana kedai ni...cozy gituuu..dah alang-alang anak dara ngopi sini..so kiteorg pun ngopi jugak laa skali..tapi duduk meja lain-lain laa...takkan nak duk skali kot..mcm x sesuaiii je...kikikiki


Aku order air kosong je haaa...baik utk kesihatan gitu kekdah dia...encik suami aku lupa dah dia order air apa...huhuhu..



Aku nak order shepard pie..tapinya dah abis...so aku order laa ni...beef stew nge pastry..ada salad2 sket...oklaaa rasa dia...tp ko x bleh makan byk sbb muak sket nge paste tomato tuu kannn...


Encik suami mcm biasa laaa...order spicy olio...komen aku..beshe2 jee rasa dia...


haa..yg ni sedakkk...aku order biscoff cheese cake..dah nama pun cake kan...mmg sedakk laaa....



Ni anak dara and the geng order...dorang order latte...pastu brownies and ice cream..pastu dorg order bolognese..hat ni korg jgn tanya aku sedap ke tak sbb aku tak rasa langsung..huhuhu

Overall, bagi aku makan dia so so je lahh...portion oklaaa..idok laa sket sgt n tak banyak sgt..just nice..menu pun x byk yg dia offer..rasa food biasa biasa je...tapi kek ok...price? boleh laaaaaaa....okla..tu je laa komen jujur aku...kla...till next entry..

No comments:

Post a Comment