Friday, July 5, 2013

Amir Ashrof @ 18 month old

Assalamualaikum







Alhamdulillah masih lagi diberi peluang oleh Allah SWT untuk melihat anak-anak membesar..Alhamdulillah..Amir Ashrof 5 hari lagi genap 18 bulan..Tahun ni banyak sungguh nikmat yg tuhan berikan pada saya..dalam kesedihan..DIA selitkan sedikit kegembiraan..Selitkan ketenangan buat hati saya..dalam kesusahan memikirkan tempat tinggal untuk anak2 saat saya bekerja..DIA permudahkan dengan kehadiran seorang pembantu rumah..sungguh sampai skrg mmg saya takkan lupa..tanggal27 Disember 2012..buat pertama kalinya saya ke pejabat dengan kepala yg ringan dan hati yg lapang..sungguh..Kak Anah mmg banyak membantu saya..Hari ni..Amir Ashrof dah besar..dah pandai panggil saya IBU..maafkan ibu sayang...ibu tak sempat menikmati saat-saat bayi kamu kerana ibu terlalu banyak memikirkan kamu sehinggakan ibu tak sedar kamu sudah besar.. :) Kamu mmg anak ibu yg paling baik..kuat..bukan saya ingin membezakan Amir Ashrof dengan anak-anak yg lain..tapi Amir Ashrof mmg berbeza..Terlalu banyak yg saya belajar dr Amir Ashrof..Walaupun diuji dengan masalah penglihatan..tapi dia seorang anak yg mudah untuk dijaga..tidurnya sendiri tanpa perlu didodoi..makan juga tak cerewet..Ibu sayang sangat-sangat kamu baby..Semoga Tuhan sentiasa memelihara kamu..Amir Ashrof skrg petah bercakap..banyak perkataan yg dah pandai sebut..antaranya ebu=ibu, abg, kakak, anash=panas, akit=sakit,antik=cantik..terlalu banyak untuk disenaraikan di sini..tapi perkataan AYAH..dah lama dah pandai sebut..cuma ibu je yg lambat sket :)..Lepas raya nanti..bulan September..kami akan ke Hospital Serdang lagi..saya akan update entry tu kemudian..Tolong doakan semoga semuanya baik-baik saja..tq..


No comments:

Post a Comment