Wednesday, July 17, 2013

Iftar 8 Ramadhan

Assalamualaikum 

Sedar x sedar dah masuk hari ke 8 puasa..Naik buntu kepala saya memikirkan apa nak masak untuk juadah berbuka..tapi alhamdulillah..mama call..bgtau mama dah masak..yipppiieee...cuma mama suruh saya goreng sayur sket..ok..takat goreng sayur jer pun..apa la sgt..tp saya tak goreng pun..saya buat salad sudahhhh...jom layan gambar juadah berbuka hari ni..

 Semalam tekak ngidam nak makan nasi lemak achik nor...so balik dr pejabat terus singgah tapau..

 Ikan tenggiri masak gulai lemak kuning

 Sambal telur rebus

Ini saya tak ingat nak tanya apa nama menu ni..P.A. Amir Ashrof yang buat..salad + kepingan roti pita yg dibakar..

Grill chicken salad

And again..sambal belacan versi Bandung..P.A Amir Ashrof yg buat..

No comments:

Post a Comment