Thursday, July 11, 2013

Iftar 2 Ramadhan

Assalamualaikum 

Alhamdulillah...hari ni masuk hari kedua berpuasa..anak dara saya tak puasa hari ni gara2 smlm lembik berpuasa..x per..bg dier chance recharge energy..hopefully esok dia puasa..Menu berbuka hari ni..masih lagi selera org ganu jugakk...hahaha...ari ni saya masak laksa ganu ye kawan2..tapi ada tambahan satu lagi kuah..kakak saya buat kuah laksa penang..so pilihan di tgn anda..nak makan laksa penang ke laksa ganu...ikut selera anak tekak la ye..Tambahan kuih muih dan lain2 yg kakak saya beli di bazar ramadhan..meriahnye berbuka beramai-ramai..jom layan gambar..  

 Laksa

 
 Kuah Putih

 
 Kuah Laksa Penang

 
 Ulam

 Tepung Pelita

 
 Puding Caramel

 Ayam Golek

Maafla ye..gamba x sempat nak edit sbb saya upload gambar guna handphone..

No comments:

Post a Comment