Monday, October 8, 2018

House of Kambing, MAEPS

Assalamualaikum

Sejak aku kena pindah opis ni..byk kedai makan yg aku discover berhampiran dengan opis aku..kira layan jugak laaaaaaaa kedai-kedai ni..yg viral pun ada...salah satu daripadanya ialah House of Kambing





014-977 3531

First time aku mai sini...kedai dia dekat dlm MAEPS..jauh ke dalam sket...time sampai tu..alamak..ramainya..tp jgn risau...servis laju je..makanan pun bg aku cenggini 👍👍👍👍👍👍


Nak tau menu dia..korg terjah la FB dia erk...tak larat aku nak tepek satu satu gambo menu nye..tp jgn risau..kalo korg jenis x makan kambing...ayam pun ada...so dont worry...huhuhu


Tadaaaa...sbb aku tgh lapar nasik..jadi aku order nasi goreng kambing..komen aku...mmg terbaik laaaa..cuma kalau pedas sket lagi..konfem sedap dia berganda..portion pun oklaaa...kambing yg diletakkan dlm nasik pun x de la sket kan...puas laa makan..nasi ni dtg skali dgn sup...mcm dalam gambo tu..

Encik suami order nasi putih nge sup kambing x silap aku...aku lupa nak ambik gambar..tapi dlm menu aku ada laa nampak gambar kambing bakar gitu laaaa x silap...nampak tempting laaa...mayb pasni bleh try..korg try la skali kat sini...kot kena nge selera kan...klaa..till next entry..babai...



1 comment:

  1. bile pegi kaakkkk? same lak kite arini update blog. hahahahahhahahahahaha

    ReplyDelete