Tuesday, October 9, 2018

Kedai Kek viral bangi : DARRAINZ CAKES

Assalamualaikum 

Aku dah lama nak share satu kedai kek yg sedap dan murah dekat Bangi..aku rasa kedai ni dah lama laa..pernah viral la pasal kesedapan dan murah dia tu..kebetulan tekak rasa nak makan kek kan..so aku roger encik suami mintak tolong beli kek kat sini...untuk rujukan korang...aku tepek skali laa address yee...


26, Jalan 4/12b, Seksyen 4 Tambahan Bandar Baru Bangi, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor


Kek Durian

Tadaaaaaa...encik suami belikan kek durian...katanya dia siap tanya...dekat sini kek apa yg paling top...so org kedai tu suggest kek durian n coklat..kek coklat dah lecen...so encik suami beli kek durian...komen aku???


Komen jujur aku ye...berbaloi sgt2..sebab sedap...lagi satu sbb dia pakai fresh cream...so mmg sedap...kek pun lembut...sponge cake ye..harga berapa?sebijik ni rm15..murahkan..murah dan sedap..so apa tunggu lagi..cepat2 la singgah kedai kek ni...mcm2 kek ada...nak tempah kek besday pun buleh...korg terjah laa fb dorg ye..aku dah letak link kat atas...klaaa..till next entry..babaiiiii

No comments:

Post a Comment