Thursday, May 9, 2019

Beyblade - Permainan tgh top skrg

Assalamualaikum

Aku pun tatau le cemana mainan ni boleh top balik..tetibe je anak-anak aku duk zikir nak beyblade..memula encik suami beli seketul sorang je...siap dgn dia punya stadium la...bila aku tgk harga..adeii..seketul dah cenggitu rege dia kan..baiklaa aku beli kat shopee..


Gigih laa aku skodeng shopeee semata untuk anak..eleh alasan..padahal ko mmg suka shopping kat shopee....bhahahaa....belek punye belek..aku decide ambik yg satu set..maklum la..aku kan ada 3 anak laki..campur lagi dengan anak sedara aku..mmg x boleh la beli stik sket2 punya..kang dorang bergado berebut...aku pulak yg sakit kepala..


Set aku beli ni didatangkan skali dengan box ni...baru la tersusun dan x semak mata aku ni tgk barang mainan budak ni sepah-sepah..sejak nak masuk umur #patploh ni aku x bleh stress-stress and serabot-serabot...bhahahaha

Dalam box ni ada 12 set beyblades dan dia kasi satu handle + 3 launcher..korang jgn le tanya aku bab launcher2 ni..tapi rasanya launcher ni ada byk jenis..ada yg mcm tali tuuuu...aku tatau ape nama ntahh..


Disebabkan handle ada satu je..dan aku ada 3 abdul..so aku add on laaa 2 lagi handle...sbb launcher kan dia dah kasi 3 kan...so potensi utk berebut tu dapat dikurangkan laa..bhahahaha..Harga utk satu set ni dalm RM80+...tapi ko kena bertabahla menunggu ye...sbb barang dr China...tapi x de la lama benar pun..x lebih dari seminggu pun ko tunggu...Agak-agak korang pun tgh mencari mender ni..sila la skodeng kat shopee...ada harga yg lagi murah dr aku ni...kla..till next entry...tata..

No comments:

Post a Comment