Friday, April 19, 2019

Cowboy Steak House Bangi - Foof Review

Assalamualaikum 

Bandar Baru Bangi mmg kaya betul dengan kedai makan..ada saje kedai makan baru yg muncul..tinggal tahan lama ke tak je..kadang-kadang belum sempat korang nak try..kedai tu dah katup..Aku nak buat review satu kedai western yg aku terjah dgn encik suami...kedai ni dekat seksyen 7..korang boleh tgk address kat bawah kalau korang nak gi..

No photo description available.

No:39-G, Jalan 7/7C, Bandar Baru Bangi, 43650 Bangi. Selangor.


Aku order lamb chop...harga satu pinggan lamb chop ini ialah rm18.90..portion biasa je lah...cukup utk ko makan sorang..Ada fries and sayur sket..komen jujur aku....kambing tu oklaa..x over cook..over cook mau la kejung bleh baling dinding kan..


Yang ini pulak encik suami yg order..fish and chip..satu pinggan harganya rm9.60..komen jujur dr encik suami..ada sedikit rasa hanyir di situ..so fish and chip ni x laku la malam tu..aku pun x berani laa nak rasa bila dia komen gitu..kira mujur la aku order lamb chop..kalo x kebulur encik suami sbb fish and chip dia mengecewakan kan..huhu..



Untuk air...kiteorg order air bua..kebiasaannya kiteorg slalu share je air..ntah cemana malam tu boleh pulak order air satu sorang..tamak haloba sungguh..skali nahhh..hambekkk..air dia gelas besar ye..sampai naik beku otak aku ni sejuk air sejuk..kang x abis kang mau la org depan aku ni kasi ceramah bab membazir itu kawan syaiiiithooonnnn kat akuuuu...soo kalo nak order..korang order 1 je laa ye..share gitu...tu je la review yg aku bleh bg kot...kla...till next entry..babaiiii..

No comments:

Post a Comment