Monday, April 15, 2019

Harrogate Sulphur Soap Bytema - the best skincare

Assalamualaikum

Beberapa bulan lepas muka aku breakout teruk..gara-gara nak cari pencuci muka yg selamat utk anak aku pakai...aku gigih la tukar pencuci muka aku..sbb taknak dia pakai aku punya senyap-senyapkan...ada la 2 3 jenis skincare aku cuba...tapi dia x ok..aku pun x ok...anak aku punya skin jd oily and ada jerawat pasir dekat dahi..aku pulak lepas satu-satu jerawat keluar...mmg aku streesssss sungguh time tu...sampai la aku dm Fatma Omar dekat ig...sebab aku mmg follow dia dan aku byk baca tentang kebaikkan sabun harrogate nii...so dia la yg banyak consult aku itu ini dan suggest skincare lain yg aku boleh cuba..


Hasilnya..utk belah siang..aku dan eishah pakai sabun harrogate..dah cuci muka aku sapu muka dengan pelembab Kiehls and lepas tu sapu sunscreen from Bodyshop..frankly speaking...sabun ni mmg best..bila cuci muka..muka rasa licin dan lembut..satu lagi kulit x de rasa gatal..tegang or mengelupas...utk pelembab kiehls pulak...aku suka sbb muka rasa fresh dan kulit lembab x berminyak mcm sebelum ni...Suncreen bodyshop ni pun best...buat kulit rasa fresh x berminyak dan nampak sekata laa kalau nak tepek bedak..


Untuk malam...aku masih gunakan sabun yg sama from harrogate..then pakai night cream from bodyshop and lepas tu sapu sulphur cream harrogate..apa yg aku perasan..bila aku pakai sabun dan sulphur cream ni...scar jerawat makin berkurang..jerawat pun dah x tumbuh melata mcm dulu-dulu..yg penting produk ni x de brg2 terlarang dan kalau korang baca review..ramai yg mempunyai masalah kulit sgt berpuas hati lepas pakai sabun ni..korang boleh follow ig HarrogateSuphurSoapbyTEMA korang boileh baca semua testimoni dekat dalam tu..kalau nak order..korang boleh contact agen-agen yg berdekatan dengan kawasan korg..or korang boleh beli melalui website kat bawah ni..

P5-10, Shaftsbury Square, Persiaran Multimedia, Cyber 6, 63000 Cyberjaya, Selangor

Aku bukan agen..tapi aku salah sorang dari pengguna product ni...disebabkan product ni bagus..aku sgare kat sini...kot la korang sama mcm aku..jenis kulit sensetif..korang boleh la try..kla..till next entry..babaiii

2 comments:

  1. Assalam sis..saya nk minta izin satu perkara..boleh sy dapat kan emel address to contact.

    TQVM

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah
    terima kasih
    share sid

    ReplyDelete