Tuesday, April 23, 2019

MAYYABABY Cream..krim mujarab hilangkan batuk dan kahak anak anda

Assalamualaikum

Akhir tahun lepas anak aku Fawwaz pernah warded sbb pneumonia...keluar dr ward..kahak tu masih ada...aku punya la runsing kan..mcm-mcm benda laa aku google cara nak hilangkan kahak la....produk apa yg sesuai dan berkesan utk hilangkan kahak la..sampai la aku ternampak produk ni..bila tgk testimoni...hishhhhhh...tak boleh jadi nii...x caya korang baca dulu info tentang cream ni..bukan takat bleh legakan batuk..mcm2 lagi laaa benefit lain kalo pakaikan cream ni dekat anak.. 

 
Meh tgk fungsi 👇

MAYYABABY CREAM 5IN1
💓merawat gigitan serangga
💓merawat kembung perut
💓membantu anak2 tidur lena
💓melegakan batuk
💓untuk kulit sensitif





 Haa...yg ini pulak dorg punya shower gel..


 MAYYABABY SHOWER GEL
Demam
Batuk & Selsema
Tantrum
Tidur tidak lena
Ekzema
Gatal dan ruam
Melembapkan kulit

 Kat bawah ni korang boleh tgk sendiri testimoni customer yg dah pakaikan dekat anak dorang..
 



Skrg ni bukan takat aku je..semua anak sedara aku pun pakai mender ni...alhamdulillah ok...anak kakak aku yg 6 bulan tu pun pakai yg ni..selambak kahak kluar masa dia batuk..mmg puas hati la..


Dalam 1 botol ada pelbagai kegunaan.. So nampakkan memang tak rugi kalau mommy2... beli.skrg ni dorg ada buat kombo...korang bolehlaa try..berbaloi2..cemana nak beli?klik je link kat bawah ni...kla..till next entry..tata..

 
 or korang boleh call/whatsapp: 0193916569

1 comment: