Wednesday, April 10, 2019

Royal Canin April Promotion

Assalamualaikum



Korang jgn tatau ye aku pernah bela kucing..bukan sekor..tapii 4 5 ekor...tapi last-last jadi 2 ekor...sebabnya yg lain suka main dengan kucing tapi tak suka nak uruskan kucing...aku nak share satu brand makanan kucing yg aku rasa bagus laa..sbb dulu aku mmg bg kucing aku makan bran ni..Brand apa?Brand Royal Canin..Apa yg aku suka brand ni ialah sbb bulu kucing aku jd cantik bersih dan tak banyak bulu yg gugur..selain drpd tu..popooo kucing pun x bau busyukkkkkk mcm brand lain..aku pernah try brand lain..baru pakai berapa kali aku dah jual..sbb tak tahan dgn bau-bauan itu..selain drpd tu...berat badan kucing pun naik dengan cantiknya..takde la kucing ko kurus kering kan...kucing pun suka makan dan kebiasaanya makan dlm portion yg x byk..mayb sbb makanan ni mengenyangkan..

Bercakap pasal Royal Canin..aku terperasan dorg ada buat promotion utk bulan April ni..korang bleh skodeng lazada or klik link kat ðŸ‘†ðŸ‘†ðŸ‘†ðŸ‘† tuuuu..Ada macam-macam fre gift yg dorg bg...organizer, indoor kit for cat dan mcm2 lagi laaaa...kot korang tgh mencari or mmg makanan kucing dah habiskan...boleh laa serbu dekat Lazada ye...klaaa..till next entry..tata..

No comments:

Post a Comment