Thursday, April 25, 2019

Kerja menggosok lebih mudah dengan Philips IRON Aqua Perfect Care (GC8755)

Assalamualaikum

Aku paling tak suka skali part melipat kain...apetah lagi menggosok..penatnya lahaiii...nak-nak lagi aku kena gosok baju sekolah utk 3 org anak...tripple penat weii..itu belum lagi campur gosok baju kerja aku dan encik suami...ya ampun...mak penatttttttt...setiap kali belek ig mesti iron ni akan lalu lintas skali..akhirnya aku pun terjebak main kutu iron weiii...mula-mula skali aku bawak masuk mesyuarat...bentang bajet dulu lah dengan menter kewangan..siap bagi justifikasi apesal aku desprately needed this iron..kahhhh...akhirnya bajet lulus weii..aku mintak main kutu 4x dengan menteri kewangan..tapi dia kata main 6x..miahahahaha..maka dengan gembiranya aku pun main la kutu iron ni..


Philips IRON Aqua Perfect Care (GC8755)

Ko beli seterika...dia bg free iron board bapak besar skali..part iron board pun aku x de feel sgt..part iron tu mmg aku x sabauuuuuuu...



  • Guaranteed no burn on all ironable garments.
  • Smart Calc-Clean, an integrated descaling and cleaning function protects the iron.
  • Integrated smart carry lock for safety and easier transportation by one hand.
  • Steam is ready to use in 2 minutes and can be refilled at any time during ironing.
  • Safety auto off function for energy saving. 
Usah disangkal la semua di πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘† memang berbaloi-baloi laaaa kalo korang beli...part safety mmg aku paling suka...takkan ada dah kejadian baju berlubang or rentung...satu lagi..in case kadang-kadang kita ni kan pelupa..lupa wei nak katup plug...ko toksah risau..dia akan automatik padam sendiri..pastu x silap aku dlm sebulan skali laa...akan ada alarm..ehh alarm ke..akan kluar indicator utk ko cuci/servis iron ko tu..x susah pun..ada cara-cara dia..yg paling aku suka...ko gosok belah depan je pun dah setle..takyah susah-susah nak gosok both side..walaweii..tiak x becak dah...yg sebenornya alasan aku beli iron ni ialah utk suruh anak dara aku tu gosok baju sendiri...dah beso kot...sila gosok baju sendiri..kot nak gosok baju adik-adik skali..aku lagi sujud syukur πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚..bukan apa..kalau iron biasa..ko kena adjust suhu tu kan..ni x yah ekjas2..so konfem baju ko selamat dr berlubang dan rentung..



Tada..gambo iron aku..sori la..masa iron sampai anak aku warded...aku pun x dak mood nak belek ambik gambo...mesti korang nak tau aku main dgn trusted ibu kutu mana kan..jap aku nak tepek add ig dia..kat bawah ni aku tepek info pasal kutu skali...tapi aku x sure valid lagi ke tak..tapi korang bleh la tanya kat ibu kutu ni ye... kla..till next entry..babaiii

πŸ‘‰πŸ‘‰ OWN DESIGN BOOK πŸ‘ˆπŸ‘ˆ

IRON PHILIPS:
#NEWIRONOGST
 
πŸŽ€ Harga Philips IRON Aqua Perfect Care (GC8755)
Ahli → RM1297.20
Sebenar → RM1,556.60

πŸ’₯Jika nak dptkan harga ahli Rm1,297.20+ RM90.00 = rm1,387.20

πŸ„Kutu 4x byran rm347 sebulan
πŸ„Kutu 6x byran rm232 sebulan
πŸ„Kutu 10x byran rm140 sebulan
πŸ„Kutu 13x byran rm100 sebulan

 πŸ“Œ Byran terakhir baki sahaja

🎁Giliran kutu Undi utk 4X 6X 10X 13X

🚐 Penghantaran percuma ke seluruh Malaysia Termasuk sabah dan Sarawak

No comments:

Post a Comment