Thursday, April 18, 2019

HM SRI BAGAN SEAFOOD RESTAURANT - Food review

Assalamualaikum

Ni la dia restoran seafood yg kitaorg gi masa check in di Hotel Seri Malaysia Bagan Lalang hari tu..aku pernah dtg sini skali..or 2 kali..tapi dah lama sgt dah..bertahun dah x dtg sini..bukan tanak dtg..tapi mengenangkan perjalanan tu..aku mcm malas..walaupun terliur nak makan seafood kan.




Kitaorg g dlm pukul 6..sbb x mau laaa bersesak dgn org..kalau malam konfem ramaiiii....so better maii awal laa..senang..Gambar makanan semua encik suami yg ambil sbb time mcm ni aku mmg sgt susah dpt pegang handphone...sbb berperang dgn askar kan...



Ni antara makanan yg encik suami order...aku dah lupa laa nama makanan ni apa...sbb dah lama sgt..last year kan..


Yg ni sotong bakar...sedapp makan dgn sambal kicap dia...aku pernah gi medan selera Sg Duyong Melaka...encik suami order ikan bakar...skali yg sampai ikan bakar kosong x de rempah-rempah ke apa...terus fobia kiteorg laki bini...sib baik yg ni dia x bakar bodo putih gitu je..bhahahhaa


Ketam..yg ni mmg feveret anak-anak laa....aku dulu mmg suka makan ketam jugak..tapi lepas dr demam denggi aku mmg x sentuh dah ketam...teringat masa aku kena paksa makan sup ketam..sumpah kalau teringat aku rasa nak muntahhhh...haihh..rugi-rugii...


Sambal petai udang...sedap sgt-sgt....udang masak mcm ni x penah laa x sedapppp...ni antara lauk yg encik suami order...gambar ikan bakar takde..kalau korang tanya aku..bg aku rasa masakan dia masih sama...sedap...harga??standard seafood laaa nak kata mahal sgt pun idak le sampai rasa mcm tercekik bijik durian kann...nak makan sedap..bayar  je lahh kan...skali skala....huhuhu..klaa...till next entry..babaiii...

No comments:

Post a Comment