Monday, June 9, 2008

Ketulusan Hati Kanak-Kanak..

Aiman Hadi, Eishah n Adriana Hani..


Happy Playing Together..

Weekend ari tu..abg ipar my sister mai umah..nak tgk anak sedara baru dorang..Yg paling xcited saper lagi kalo bukan si eishah..suker la dier sbb ader teman untuk dier bermain..dan abg aiman plak jenis yg suker melayan..maybe sbb adik dier pun kecik lagi..so x leh nak ajak main..ku perati jer bebudak ni main..mesra walaupun jarang berjumpa..betul la orang cakap..kanak2 ni..per yg dier buat tu..dan per yg ditunjukkan tu nampak ikhlas sbb dier mana pandai menipu mcm org dewasa..hahahaah...dalam duk sebok bermain tu..dah baper puluh kali abg aiman ni ajak si eishah ikut balik umah dier..sampaikan dah masuk dlm kete pun dier buleh tanya lagi..eishah nak ikut tak?hahahaha..x per la aiman..maybe next time..bleh main sesama lagi..pa per pun ku suker tgk biler bebudak ni main sesama..heppii jerrr...

No comments:

Post a Comment