Friday, December 19, 2008

My Princess @ 2 years 4 month...

Cheecky Smile




Lama ku x citer pasal eishah..ni rasanya antara gamba eishah yg terbaru hubby ambik..budak kecik ni mmg ler suker bergambo n buat mcm2 aksi..skrg ni mulut nyer dah bertambah becok..pot pet pot pet x larat ku nak layan..pehtu nakal yg amat..kijer nyer wat selerak umah jer laaa...pastu dah pandai marah2 si papik sampaikan si papik pun dah pandai marah org balik..aduusss..pening ku ngan 2 org budak kecik ni..si eishah ni dah bleh harap skrg ni...tolong picit paler ibu pun dah pandai..heheheeh...tp yg tak tahan nyer..suke beno dier nengok kartun barbie princess tu..tgk berpuluh kali pun x per...satu lagi tom n jerry..bleh gelak ngilai sensorang depan lappy tuuu...adoiilaaa...aper punyer anak dara..hihihihihihi..oo..luper nak bgtau..suker melaram minah ni..ngikut saper ntah..ku ni bukan jenis suker melaram pun..suker beno aksesori2 gurls mcm cekak rambut..sepit rambut..jam tgn..bangle..sumer dier sapu bersih..kalo gi mall..x kira la ngan sesaper...dier sebok ler mintak cekak rambut walaupun kat umah tu dah bersepah ngan cekak rambut..bab makan plak..dier suker beno makan mender2 berkuah seperti suppp...siap hirup tuuu...ngan bunyi2 skali ader...hahahahaha...tu jer la setakat ni yg ku ingat pasal si eishah tu..kang kalo ader perkembangan lagi ku update lagi dlm blog..


No comments:

Post a Comment