Thursday, December 20, 2012

School Holiday 2012:Zoo Negara

Assalamualaikum 

Ini cerita Ahad lepas (16 Dis 2012)..dah lama x bawak kids jenjalan..kepala ni asyik duk pk kan si Ashrof jer sampai terlupa budak 2 org tu ha dah lama x berjalan..so plan gi dekat2 jer..walaupun dah byk kali g zoo..zoo tetap menjadi pilihan hati..(pirrrahhhh..padahal budget ciput nak bwk budak2 jalan jenjauh..kahkahkah)...mcm biasa la..gerak awal..zoo bukak kul 9..belum kul 9 kiteorg dah terpacak kat sana...kali ni gi sana bukan berlima..tp bertujuh...saya bawak sepupu 2 org..Anak2 punya la xcited..nak cerita panjang malas la pulak..so kita biarkan gambar saje yg bercerita.. :)
 













1 comment:

  1. Syoknya jalan2... betul la tentang zoo ni.. budak2 dok ulang berkali2 pun tak boring.. cuma makin lama mak pak dah tak larat nak jalan2 pusing satu zoo.. terutama macam mak pak macam kami yg makin tuosss nih... nasib baik ada tram... hahahaha

    ReplyDelete

 
Images by Freepik