Wednesday, March 3, 2010

Jalan-jalan..

Saya sendiri pun dah tak ingat bila tarikh gamba ni diambil..yg pastinya hari minggu..saya, suami dan eishah ke Kuala Lumpur atas beberapa urusan..memandangkan kami bertolak awal dr rumah..kami sepakat untuk sarapan pg di A&W..dah lama x singgah di sini..restorennya pun dah banyak perubahan..hiasan dalamannya juga sudah berbeza..

Permandangan di dalam restoren A&M yang sempat saya ambil ketika sedang menunggu makanan sampai..ohh yaa..kami di Restoren A&W Jalan Tuanku Abdul Rahman...

Wajah anak kesayangan saya..pd waktu ni..eishah x de selera nak makan..x silap saya..hampir 8 hari dia tak nak makan..dia cuma bergantung pd susu saja..disebabkan itu la kami cuba pujuk dia dengan pelbagai makanan..antaranya..kami bg dia rasa waffle + ais-krim..


Wajah sang ayah yg sedang berusaha untuk memujuk anaknya makan..saya tahu..walaupun hubby sentiasa tersenyum..tp dlm hatinya terselindung kerisauan..dia risau tentang eishah..sama seperti saya..


Wajah ibu..disamping eishah yg sentiasa tersenyum..saya dah kehabisan idea..x tau nak sogok makanan apa lg pd eishah..semua makanan kegemarannya ditolak ke tepi..


Ni dia waffle yg saya pesan utk eishah..dengan harapan seleranya akan terbuka..tp sayangnya..eishah cuma makan sket jer..Tak per la..apa pun saya bersyukur..at least eishah minum jugak susu dr x makan n minum langsung...

1 comment:

  1. mungkin eishah nak beralih tahun kot.... x per lar erni.. banyk2 sabor yer.. alhamdulillah, dia masih nak menyusu...

    ReplyDelete