Tuesday, August 16, 2011

Ramadhan 2011

Assalamualaikum

Bercerita tentang ramadhan..ramadhan tahun ni lebih kurang sama mcm tahun lepas di mana encik suami menjadi imam terawih utk tempoh 2 minggu awal puasa..so peluang utk berbuka puasa di luar bersama dengan encik suami mmg x der..saya cuma berpeluang makan tgh malam bersama dgn encik suami..itu pun kalau saya masih tak tergolek tido..kalau dah tido..alamatnyer kuar makan tgh malam dlm mimpi je laaa..kdg-kdg rasa kesian kat encik suami..bila dia bertugas sebagai imam..dia hanya berbuka ala kadar..makan pun sket..x boleh nak makan banyak..banyak mender yg perlu dijaga..dan seperti tahun lepas jugak..saya hanya berpeluang berpuasa dan bersahur dengan encik suami utk tempoh 2 minggu awal puasa..2 minggu akhir puasa encik suami dah pun berada di trg..saat entry ni di publish..encik suami on d way ke Trg..safe journey sayang..start hari ni pun saya rasa puasa saya tak seseronok sblm ni..x de teman ke tempat kerja..takde teman berborak..x der teman yg boleh layan saya ke bazar..pendek semua yg saya buat rasa x seronok bila encik suami x der..dan seperti tahun lepas jugak..raya tahun ni saya pulang ke Trg bersama dgn mama dan aboh..lambatnyerrrrrr 2 mingguuuuu..cepat la masa berlalu..nak balik ganuuuu..baru 3 jam but i miss HIM already..

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik