Friday, October 28, 2011

Eishah and Reading..

Assalamualaikum

Dah lama saya x update blog..bukan x nak update..tp saya sgt bz..dah lama jugak saya x citer pasal anak dara saya..tiga hari dia tinggalkan saya..ikut atuk nenek dia pi Penang..penyudahnye hari dia balik tu..saya punye la excited tunggu..tup tup dia tanak balik ikut saya..nak duk umah nenek dia..nak tido ngan nenek dia..sob seb sob seb..sedey..rindu lama x baca buku malam2 dengan dia..cerita pasal membaca..anak saya bleh dikategorikan dalam budak yg rajin..balik skul masuk kete terus bukak buku reading..baca buku dlm kete..balik rumah sampai je rumah..saya baru letak handbeg dia dah bawak kuar buku reading n bijak bahasa..kadang2 sambil buat keje rumah saya layankan dia baca..baru2 ni memandangkan murah rezki..gaji ptk pun udah masyuk..saya spent duit utk beli buku baru utk eishah..lagipun dah lama saya berjanji nak belikan buku cerita utk dia..akhirnya tertunai jugak..bukan saje menangguh..tp saya sibuk dan weekend saya perlukan rehat yg cukup memandangkan saya terlalu stress di pejabat..tetiap malam saya akan buat ulangkaji utk 3 buku dengan eishah..reading, bijak bahasa dan qiraat..penat mmg penat..tp saya tak sampai hati melihatkan kesungguhan anak saya nak membaca..alhamdulillah..setakat ni saya gembira dengan pencapaian eishah..okla..entry lain saya sambung kemudian..ada org potong mood saya blogging..eiiiiiiiiiiiiii..nyampah hakuuuuuuu...babaiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment